טכנולוגיות וסוגי מכשירים לשריפת שומנים בבטן

מחפשים דרכים להיפטר ממצבורי השומן בבטן בדרך שלא כרוכה בניתוח? הגעתם למקום הנכון! קיימים סוגים שונים של מכשירים המופעלים באמצעות טכנולוגיות שונות, כמו חום או קור, כדי לעזור לכם להיפטר משומנים עודפים באזור הבטן וליהנות מגוף חטוב יותר.

על חיטוב גוף בגישות לא פולשניות

תוהים איך מורידים את הבטן? או איך נפטרים משומן בבטן? ובכן, מדובר בהליך לחיטוב הגוף, הידוע גם בשם פיסול גוף, המתייחס לדרכי טיפול שאינן כירורגיות, אך מצליחות לשנות את צורתו של אזור הבטן וליצור את השינוי המבוקש בצורת הגוף, כולל: הפחתת שומן בבטן; שינוי ההיקף באזור המותניים; שינוי צללית הגוף על ידי הפחתת מצבורי השומן הקטנים בבטן; שיפור הטונוס והמוצקות של השרירים בבטן; ושיפור מראה העור עם צלוליט.

הליכים לעיצוב הגוף ולשאיבת שומן ללא ניתוח מתייחסים להליכים לא ניתוחיים שלא כרוכים בהסרת רקמות מהגוף. הליכים אלה שונים מההליך הכירורגי לעיצוב הגוף, כמו ניתוח מתיחת בטן אשר חותך עודפי עור או ניתוח שאיבת שומן מהבטן, המשתמש במכשיר צר היוצר ואקום, כדי למשוך את השומן מתוך הגוף דרך חתך קטן בגוף.

עיצוב גוף לא פולשני לא מטפל בהשמנה וגם לא מטפל בשיפור הבריאות. כלומר, הליך זה לא יביא לירידה במשקל ולא יתרום ליתרונות הבריאותיים הקשורים לירידה במשקל.

מתלבטים לגבי המסת או הקפאת שומן? השאירו פרטים ונדאג שיחזרו אליכם עם כל המידע בנושא

מכשירים לא פולשניים לעיצוב הגוף

חלק מהמכשירים הלא פולשניים לעיצוב הגוף מאפשרים לכם להשיג את השינוי הרצוי, על ידי הפחתת כמויות קטנות של עודפי שומן באזור הבטן, כולל הפחתת שומן בבטן העליונה והתחתונה. בדרך כלל מדובר בעודפי שומן עקשניים שלא ניתן להיפטר מהם על ידי אמון גופני או על ידי דיאטה.

טכנולוגיות לא פולשניות לעיצוב הגוף

המכשירים הלא פולשניים עשויים להשתמש בטמפרטורות נמוכות או גבוהות לצורך הקפאת שומן או המסת שומן שתצליח להרוס את תאי השומן העקשניים בבטן.

ההליכים הלא פולשניים הללו לעיצוב הבטן מבוצעים רק על פני העור. המשמעות היא שהטיפול להפחתת שומן בבטן התחתונה, למשל, לא יהיה כרוך בביצוע חתכים בעור וגם לא בפגיעה ברקמות השונות באזור המטופל.

טכנולוגיה המשתמשת בקור להקפאת השומן (Cryolipolysis)

קריוליפוליזיס, הוא מכשיר המשתמש בטמפרטורות קרות באופן קיצוני כדי להמית תאי שומן ולהפחית את מצבורי השומן הגלויים בבטן שלכם, ללא ניתוח. את כיסי השומן בבטן ניתן למשוך באמצעות ואקום לתוך מוליך, שם הוא מקורר במשך כשעה.

מכיוון שתאי השומן רגישים במיוחד לקור, ההקפאה המבוקרת הורגת את תאי השומן מבלי לגרום נזק לעור ולרקמות באזור. כאשר השומן משתחרר מתאי השומן הפגועים, המערכת החיסונית של הגוף מתייחסת אליו כאל פסולת והיא מנקזת אותו בהדרגה מהגוף בדרך כלל בהליך שנמשך 3-2 חודשים. טכנולוגיה זו מקטינה את מצבור השומן בבטן שהולך ומצטמצם יותר ויותר עם הזמן.

אל תשתמשו בהליך של הקפאת שומן אם אתם:

סובלים מכמה רגישויות לקור שיכולות להשפיע על הדם או על העור, כמו:

  • מחלות Raynaud, Pernio או Chilblains – מצבים שבהם הטמפרטורה הקרה גורמת לנזק בזרימת הדם בעור.
  • Urticaria קרה – מצב שבו החשיפה לקור גורמת להיווצרות פריחה הנקראת כוורות.
  • Cryoglobulinemia – מצב שבו נוצרים בדם גושים עקב חשיפה לקור.
  • מחלת Cold agglutinin או מחלת Paroxysmal cold hemoglobinuria – הפרעות שמתבטאות בנזק שהטמפרטורות הקרות גורמות לתאי הדם האדומים.
  • קיימת זרימת דם לקויה באזור המטופל.

מתלבטים לגבי המסת או הקפאת שומן? השאירו פרטים ונדאג שיחזרו אליכם עם כל המידע בנושא

מהם הסיבוכים האפשריים לאחר הליך הקפאת שומן?

הסיבוכים הנפוצים לאחר ההליך להקפאת שומן בבטן נעלמים בדרך כלל ללא התערבות, והם כוללים, אדמומיות, סימני חבלה, נפיחות, כאב, אי נוחות או שינויים בצבע העור.

עם זאת, יש מטופלים שעלולים לפתח סיבוכים פחות נפוצים שעשויים לדרוש התערבות רפואית, ועלולים להיות בעלי השפעות ארוכות טווח, כמו:

  • חוסר תחושה שנמשך מספר שבועות.
  • היווצרות של גושים בשומן (שבהם ניתן לחוש אבל לא לראות).
  • כוויות מהקפאת העור שיכולות להיות חמורות, בעובי חלקי או מלא.
  • נזק לעצב, הגורם לשינוי זמני באזור השפה או הלשון, אם ההקפאה נעשתה מתחת לקו הלסת.
  • תחושת מלאות זמנית בחלק האחורי של הגרון, אם ההקפאה בוצעה מתחת לסנטר.

טכנולוגיה המשתמשת בחום להמסת השומן

איך להוריד שומן בבטן באמצעות חום? ובכן, מצבורי השומן מושפעים לא רק מקור אלא גם מחימום עדין של האזור שלא גורם לצריבת העור. השימוש בחום להמסת שומן בבטן פועל באופן הבא:

  • החום פוגע בשכבת תאי השומן שמתחת לעור, וגורם להפחתת עובי השומן באזור המטופל.
  • החום מסייע לכיווץ חלק מהעור, כולל המחיצות הסיביות שמתחת לעור, ובכך עוזר להפחית את גומות הצלוליט. מחיצות סיביות אלה הן גדילי רקמת חיבור המושכים את העור מטה אל תוך השומן, ובכך הם מחברים את העור לרצועות הבסיסיות או ליריעות של רקמת החיבור (Fascia) שבין העור לשריר.
  • החום מעורר את הגוף לייצר קולגן, שמצדו מעניק לעור מראה מהודק יותר.
  • המסת שומן בבטן ללא ניתוח, אלא באמצעות חום, משפרת זמנית את זרימת הדם. כשמדובר בטיפול באזור של עור עם צלוליט, הליך זה עוזר להסיר הצטברות של נוזלים מחוץ לתאי השומן ולהפחית את המראה הגבשושי המאפיין את הצלוליט.

מתלבטים לגבי המסת או הקפאת שומן? השאירו פרטים ונדאג שיחזרו אליכם עם כל המידע בנושא

דוגמאות למכשירים המשתמשים בטכנולוגיית החימום

יש אפשרויות שונות למיצוק הבטן ללא ניתוח, כולל מיצוק עור הבטן בלייזר. כשמדובר בחיסול תאי השומן בבטן, מומלץ להשתמש במכשיר היוצר אנרגיית גלי רדיו או במכשיר היוצר אנרגיית אולטרסאונד – שני סוגי המכשירים האלה יוצרים אנרגיה חמה שיכולה להמית את תאי השומן העודפים ולחטב את הגוף.

אנרגיית גלי רדיו – RF (Radio Frequency)

אנרגיית גלי הרדיו – RF, גורמת לחימום האזור המטופל. כאשר מחילים את אנרגיית ה-RF בזהירות על העור, היא יכולה לגרום לחימום שכבת השומן מתחת לעור והגדילים המחברים את העור לשכבת השומן. מכשירים מסוימים משתמשים במחטים זעירות כדי להחדיר את אנרגיית ה-RF לתוך העור.

טיפול להצרת היקפים בבטן באמצעות אנרגיית גלי רדיו, יכול גם לשפר מראה של צלוליט באזור המטופל. טיפול בגלי רדיו גורם להתכווצות העור ומעודד עלייה בייצור הקולגן, ובכך הוא תורם למראה של עור מתוח יותר.

אל תשמשו ב-RF אם אתם:

  • עם שתלים פעילים, כמו למשל קוצב לב.
  • עם מתכת מתחת לעור כתוצאה משתל או מטיפול בפציעה.
  • עם קעקועי דיו המכילים חלקיקי מתכת באזור המטופל.

סיבוכים לאחר טיפול ב-RF יכולים להיות: כאב או אי נוחות, אדמומיות, נפיחות, צריבות, שינוי בצבע העור, צלקות, שלפוחיות או היווצרות גושי שומן.

טיפול באולטרסאונד

המסת שומן באולטרסאונד משתמשת בגלי קול בתדר גבוה מזה שהאוזן האנושית יכולה לשמוע. הטיפול באולטרסאונד הוא אחת השיטות לשאיבת שומן מהבטן ללא ניתוח המשתמשת בהחלת אנרגיית קול על פני העור. כאשר אנרגיה זו חודרת לשכבת השומן שמתחת לעור, היא יכולה לפרק את תאי השומן, ובכך לגרום להקטנת ההיקפים באזור הבטן.

סיבוכים לאחר טיפול באולטרסאונד עשויים לכלול: כאב, אי נוחות, נפיחות, אדמומיות, שלפוחיות, צריבה, היווצרות גושים, שינוי בצבע העור, צלקות.

אל תשתמשו בטיפול להמסת שומן באולטרסאונד אם אתם סובלים:

  • מפצעים או נגעים פתוחים.
  • משטחי עור פגועים.
  • משתלים פעילים, כמו קוצב לב.
  • ממתכת המושתלת מתחת לעור, מכול סיבה שהיא.

הסיבוכים בטיפולים להמסת שומן באולטרסאונד עשויים להיות: כאב, אי נוחות, אדמומיות, נפיחות, שלפוחיות, צריבה או נזק עצבי.

מתלבטים לגבי המסת או הקפאת שומן? השאירו פרטים ונדאג שיחזרו אליכם עם כל המידע בנושא

שוקלים לעבור הליך לשריפת שומנים בבטן?

 

ניתן לעבור הליך לא פולשני לעיצוב הגוף ולשריפת שומנים בבטן באמצעות מכשירים שונים, אבל אל תשכחו שמדובר בהליך רפואי שיש לו יתרונות אבל גם סיכונים. לכן, חשוב לשוחח עם הרופא לפני שתבחרו בהליך המתאים לכם. לדוגמה, עבור אנשים שהעור שלהם כהה יותר, הליך לעיצוב מבנה הגוף ללא ניתוח, עלול להוביל לשינוי בצבע העור שיהפוך כהה או בהיר יותר באזור המטופל.

כדי להבטיח הליך בטוח לחלוטין, קראו את כל החומר הזמין אצלנו באתר, נסו להבין את גורמי הסיכון האישיים שלכם, ובדקו אם השינוי שאתם מחפשים הוא סביר. חשוב להבין שכל מכשיר לעיצוב הגוף עלול לגרום לסיבוכים. אמנם, רוב הסיבוכים המתרחשים מיד לאחר ההליך הם זמניים, עם זאת, סיבוכים מסוימים עלולים להימשך לאורך זמן ואפילו להישאר קבועים ולדרוש הליך לתיקון המצב.

ונזכיר שוב שמכשירים לשריפת שומנים בבטן לא מיועדים לטיפול בהשמנה או לשיפור הבריאות. טיפול זה לא יגרום לירידה במשקל, וגם לא יתרום את היתרונות הבריאותיים הקשורים לירידה מבוקרת במשקל הגוף.

אולי יעניין אותך גם?

העלמת צלוליט בישבן

העלמת צלוליט בישבן

החיפוש הבלתי נלאה של נשים באינטרנט אחר התרגיל האולטימטיבי, הדיאטה הטובה ביותר או הקרם היעיל ביותר כדי להיפטר מהצלוליט בישבן, מצביע על

מעוניינים בשיחת ייעוץ ללא עלות?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים אחרונים

דילוג לתוכן