איך להוריד סנטר כפול בלי ניתוח?

סנטר כפול כבר לא הבעיה שלך: לא חייב לעבור ניתוח כדי ליהנות מקו לסת מוגדר ומתוח. עם הפתרונות החדשניים והלא פולשניים שמציע עולם הקוסמטיקה המודרנית לעיצוב תווי הפנים, כל אחד יכול להרים ראש ולהסתכל לחיים בעיניים!

אפשרויות הטיפול המתקדמות ביותר להעלמת סנטר כפול ללא ניתוח

חולמים על פתרון לסנטר כפול שאינו כירורגי, טיפול שיחזיר לכם את קו הלסת המסותת בלי הרדמה וחתכים? טוב שבאתם!

לא משנה עד כמה הקפדתם על תזונה בריאה ואימון גופני קבוע כדי לשמור על המשקל, עדיין תאי שומן עקשניים הצליחו להצטבר מתחת לסנטר ולשבש את תווי הפנים שלכם. אבל זה לא אומר שהעלמת הסנטר הכפול חייבת לעבור דרך ניתוח קוסמטי!

הטכנולוגיות החדשניות מספקות היום אפשרויות לא כירורגיות, שיעזרו לכם לאהוב מחדש את מראה הסנטר והצוואר ולהרגיש בטוחים יותר בעצמכם!

הגורמים לסנטר כפול

עודפי שומן המצטברים באזור הסנטר והצוואר הם אלה שיוצרים את מראה הסנטר הכפול.

הגורמים המרכזיים התורמים להיווצרות הסנטר הכפול:

  • גנטיקה והיסטוריה משפחתית.
  • יציבה לקויה, שרירי צוואר חלשים וחוסר פעילות גופנית, המחלישים את שרירי הצוואר והסנטר, מה שעלול להחמיר את בעיית הסנטר הכפול.
  • הזדקנות, הכרוכה באובדן טבעי של גמישות העור.
  • עלייה במשקל, הגורמת להצטברות עודפי שומן עקשניים באזור הסנטר.

אם הסנטר הכפול מתסכל אתכם ואתם רוצים להיפטר ממנו בלי לעבור ניתוח, יש כמה טכנולוגיות חדשניות שיוכלו לעזור לכם.

העלמת סנטר כפול בדרכים לא פולשניות

איך להעלים סנטר כפול מבלי לעבור ניתוח? ובכן, שאלה זו מעסיקה אנשים רבים שרוצים להיפטר מהסנטר הכפול בלי לעבור ניתוח הכרוך בחתכים, בתפרים ובתקופת החלמה ארוכה.

נתייחס כאן לשתי טכניקות מובילות בתחום הטיפולים הלא פולשניים. שתיהן משתמשות בטמפרטורה כדי לחסל מצבורי שומן עקשניים ולסלקם מהגוף: האחת מפעילה קור כדי להקפיא ולהמית את תאי השומן, ואילו השנייה מפעילה חום כדי להמיס ולחסל את תאי השומן. כללית, טיפול בסנטר כפול ללא ניתוח, בקור או בחום, נמשך כחצי שעה.

שימו לב: הטיפולים האלה מיועדים לאנשים שנמצאים במשקל האידיאלי והם לא יכולים לשמש כאמצעי לירידה במשקל.

הקפאת שומן לפיסול הסנטר

הטיפול בהקפאת שומן הוא הליך לא פולשני להפחתת מצבורי שומן עקשניים בגוף. הליך זה מבוסס על העיקרון שהקור הורס את תאי השומן התת עוריים מבלי לפגוע בשאר הרקמות באזור. התאים המתים נספגים בגוף ומסולקים בהדרגה ובאופן טבעי על ידי כלי הלימפה.

הקפאת השומן באזור הסנטר נעשית באמצעות כרית ג׳ל ומכשיר כף יד המספק קירור מבוקר לתאי השומן המטופלים. המכשיר מועבר על פני העור ויוצר באזור היעד פעולות יניקה וקירור. התחושות במהלך הטיפול הן של משיכה וצביטה, עם מינימום כאב.

בשלב הבא, המטפל מעסה את האזורים המטופלים כדי לפרק רקמות עמוקות קפואות ולסייע לגוף להתחיל לספוג את תאי השומן ההרוסים. הטיפול עצמו נמשך כ-35 דקות, במהלכן המטופלים ניתן להאזין למוזיקה או לקרוא.

לאחר הטיפול מתחיל תהליך הדרגתי שנמשך מספר חודשים, שבו תאי השומן המתים עוברים למערכת הלימפה והופכים לפסולת המוצאת מהגוף באופן טבעי.

המסת שומן לעיצוב הסנטר

הליכים לא פולשניים המשתמשים במקור חום לצורך המסת תאי השומן, מסייעים להפחתת מראה הסנטר הכפול.

הנה שני טיפולים פופולריים המשתמשים במקור חום להמסת שומן בסנטר וליצירת קו סנטר מוגדר ומפוסל יותר:

  • המסת שומן בגלי רדיו – אנרגיית גלי הרדיו (RF) משמשת לפיסול ולעיצוב מחדש של אזור הלסת והצוואר העליון. מדובר בהליך להמסת שומן ללא ניתוח, המטרגט את שכבות העור השטחיות והעמוקות יותר כדי לפגוע בתאי השומן העודפים. טיפול המשלב את טכנולוגיית גלי הרדיו יחד עם טכניקות חדשניות אחרות יכול לעודד את ייצור הקולגן, ולתרום למיצוק ולהידוק העור תוך עיצוב מחדש של קו הלסת. הטיפול נמשך כ-30 דקות.
  • המסת שומן בלייזר – אנרגיית הלייזר משמשת להעלמת סנטר כפול כשהיא מתמקדת ופוגעת בתאי השומן העודפים באזור הסנטר והצוואר. הטיפול נמשך כ-25 דקות.

מה ההבדל בין שאיבת שומן בניתוח וללא ניתוח?

שאיבת שומן בניתוח מציעה טיפול הכרוך בהרדמה, בחתכים, בתפרים ובתקופת החלמה ארוכה, לעומת זאת, שאיבת שומן ללא ניתוח מתבססת על טכנולוגיות עדכניות לא פולשניות, ומספקת הליך נוח ולא כואב עם תקופת החלמה קצרה ביותר.

כיצד להתכונן להסרת הסנטר הכפול ללא ניתוח?

במהלך הייעוץ האישי שלכם המטפל יספק לכם רשימה של המלצות כיצד להתכונן לטיפול שלכם, להעלמת הסנטר הכפול. בכול מקרה, בדרך כלל, בשבועות שלפני הטיפול, מומלץ:

  • להימנע משיזוף, בכול שיטה שהיא.
  • להזין את העור בלחות.
  • לאכול תזונה מאוזנת.

לבסוף, האזור שמתחת לסנטר יכול לגרום לתסכול קוסמטי ממשי עבור אנשים רבים. היום, טכניקות עדכניות המקפיאות או ממיסות את השומן באזור הסנטר והצוואר העליון, מובילות להפחתה משמעותית של מראה הסנטר הכפול, שבעבר ניתן היה להשגה אך ורק באמצעות ניתוח!

 

אולי יעניין אותך גם?

העלמת צלוליט בישבן

העלמת צלוליט בישבן

החיפוש הבלתי נלאה של נשים באינטרנט אחר התרגיל האולטימטיבי, הדיאטה הטובה ביותר או הקרם היעיל ביותר כדי להיפטר מהצלוליט בישבן, מצביע על

דילוג לתוכן