מה ההבדל בין שאיבת שומן להקפאת שומן?

הרצון להיראות חטוב ולשמור על הגזרה כחלק משגרת היום יום, מדרבן לקוחות רבים לבדוק את האפשרויות השונות של סיוע לחיטוב הגוף. זה קורה בעזרת שתי שיטות חדשניות המבוססות על טכנולוגיות שפותחו בשנים האחרונות. האופציה הראשונה היא שאיבת שומן והשנייה היא הקפאת שומן.

שיטות חדשות לחיטוב הגוף

אף על פי שמדובר בשיטות חדשות יחסית שפעילות כמה שנים, יש להן דרישה רבה וזאת לאור האחוזים הגבוהים של ההצלחה של השיטות המתוחכמות שמתאימות כמעט לכל אדם. הרופאים בקליניקה בוחנים כל מקרה לגופו ובהתאם למצבו הרפואי של המטופל, הם מאשרים או לא מאשרים את ביצוע הטיפול המבוקש.

שאיבת שומן או הקפאת שומן?

מה ההבדל בין ניתוח שאיבת שומן להקפאת שומן? ההבדל המהותי הוא ששאיבת שומן אפשר לבצע באמצעות הרדמה כללית בחדר ניתוח, או לחלופין באמצעות הרדמה מקומית ובתוספת חומר טשטוש. לעומת זאת כשמדובר בהקפאה של שומן, הליך זה מתבצע ללא הרדמה כלל, כיוון שלא מדובר בפעולה חודרנית.

שאיבת שומן אפשר לבצע בניתוח אחד בכמה אזורים ובכך מפחיתים את הכמות הקיימת של רקמת השומן בכל האזורים שבוצע בהם טיפול רוחבי. לעומת זאת טיפול של הקפאת שומן מתבצע באזור אחד בלבד. המטופל והרופא בוחרים יחד את האזור הנכון ביותר לטיפול כמו לדוגמה הירכיים, הזרועות של הידיים וכו'. במשך שבעים דקות מתבצע במקום שנבחר הטיפול הנקודתי.

ברוב המקרים המטופלים שמבצעים הקפאת שומן מרוצים מהתוצאות ולכן בסבב הבא הם מבקשים לבצע הקפאת שומן באזור אחר, שהוא אקוטי עבורם. מדובר במצבים שבהם המטופל אוכל באופן מאוזן ומתאמן אך יש אזור או כמה אזורים בגוף שבהם הוא אינו מצליח להוריד את השומנים המיותרים עקב סיבות שונות.

ההבדלים בין שתי שיטות הטיפול

במהלך הניתוח של שאיבת שומן יש אפשרות לבצע גם מתיחת בטן וכך נהנים מכל העולמות. באופציה של הקפאת שומן אין אפשרות כזו כיוון שהטיפול הוא נקודתי בלבד.

הפעולות שמתבצעות במהלך השיטות הטיפוליות

ההבדל בין שאיבת שומן להקפאת שומן הוא שבמהלך של שאיבת שומן מתבצע פירוק טבעי של מערכת הלימפה, השומן מתמוסס והדבר גורם לכך שתאי שומן ימותו בטמפרטורות הגבוהות. התוצאה תהיה זהה בכל אחד מהרבדים שטופלו. לעומת זאת בהליך של הקפאת שומן מפורקים רקמות השומן באופן מבוקר וקיימת ירידה הדרגתית ברקמות השומן.

טיפולים באמצעות מכשור מתקדם

שאיבת שומן מתבצעת באמצעות גלי רדיו אשר ממירים את האנרגיה החשמלית לחום משמעותי אשר נע בין 420-400 מעלות צלסיוס. החום מגיע לשכבות אשר ממוקמות מתחת לעור ובדרך זו נוצרת המסה והמתה של תאי השומן.

בעת הקפאת שומן משתמשים במכשור טכנולוגי מתוחכם אשר יוצר על האזור הספציפי שנבחר בגוף טמפרטורה של מינוס 110 מעלות צלסיוס. בשל כך טמפרטורה נמוכה זו גורמת להקפאה ולהמתה של תאי השומן.

החלמה מהטיפולים האפקטיביים

ההבדל בין שאיבת שומן להקפאת שומן הוא גם בנראות לאחר הפעולות הללו. לאחר שאיבת שומן אפשר לראות שטפי דם וקיימים גם כאבים. עלול להיווצר סיבוך שבו נוצרים שקעים ואי סדירות של העור. מיד לאחר הניתוח על המטופל ללבוש חליפת לחץ למשך חודש ימים ולאחר כשבועיים של החלמה הוא יחזור לאיתנו, אך ימשיך עוד שבועיים ללבוש את חליפת הלחץ.

לעומת זאת לאחר הקפאת שומן אין תופעות לוואי, אין כאבים אך יש תחושה מועטה של חוסר נוחות. תוך שלושה חודשים, אפשר לראות ירידה הדרגתית בכמות של רקמות השומן ולאחר כמה ימי החלמה בודדים אפשר לחזור לפעילות גופנית.

 

 

 

אולי יעניין אותך גם?

העלמת צלוליט בישבן

העלמת צלוליט בישבן

החיפוש הבלתי נלאה של נשים באינטרנט אחר התרגיל האולטימטיבי, הדיאטה הטובה ביותר או הקרם היעיל ביותר כדי להיפטר מהצלוליט בישבן, מצביע על

דילוג לתוכן