האם יש תופעות לוואי לאחר המסת שומן?

תופעות לוואי לאחר המסת שומן/הקפאת שומן

כמו בכל טיפול קוסמטי, יש כמה תופעות לוואי שעלולות להופיע לאחר טיפול בהמסת שומן. גם כאן חשוב לזכור, לכל מטופל תגובה שונה לטיפולים השונים ולכן לא בהכח שתחוו את אלו שכתובות כאן.

בשנים האחרונות עולה ההתעניינות בקרב נשים וגברים לביצוע הליך של המסת שומן. מדובר בהליך שמתבצע באמצעות מכשירים מבוססים חום או קור. לאחרונה נשמעים יותר ויותר קולות שתוהים האם קיימות תופעות לוואי להליך של המסת שומן. יש מי שאומרים שישנן תופעות לוואי שחולפות לאחר ימים או שעות בודדות, בזמן שיש מי שטוענים אחרת. יצאנו לבדוק את העניין עם רופאה מומחית בתחום, כדי לברר אחת ולתמיד – האם ישנן תופעות לוואי להמסת שומן? ואם כן, האם אפשר לטפל בהן? כל זאת ועוד יופיע בשורות הבאות.

להלן כמה מהתופעות האפשריות לאחר הטיפול בהמסה/הקפאת שומן:

  • רגישות בעור
  • סימנים באזור הטיפול
  • תחושת נימול
  • גירוי או גירוד באזורי הטיפול
  • נפיחות

האם הקפאת שומן הוא טיפול בטוח?

טיפול הקפאת שומן וקריוליפוליזה אושרו לשימוש על ידי ה- FDA.
מחקרים ובדיקות מרובות הוכיחו שטיפול הקפאת שומן הוא חלופה אמינה ובטוחה כתחליף להליכים כיררוגיים פולשניים כמו שאיבת שומן וניתוחים אחרים ללא החלמה וללא תופעות לוואי משמעותיות.מאחר ומדובר בטיפול יחסית  חדש, עוד לא נבדקו ההשלכות כח מטופלים בטווח הרחוק.

למי מתאים טיפול בהמסת/הקפאת שומן?

טיפולים להקפאה או המסת שומן מסייעים בהסרת של רקמות שומן באזורים ספציפיים ולכן לא מתאימה כטיפול לירדה במשקל, אלא לחיטוב, צמצום היקפים, טשטוש סימני מתיחה, צלוליט, הפחתת שומן בטני ועוד.

המטופלים האידיאליים לטיפולי הקפאת שומן הם בוגרים בעלי בריאות יציבה ותקינה ללא היסטורייה של בעיות נוירולוגיות או תפקודי כליות.  

מי לא מתאים לטיפול הקפאת שומן? 

טיפולים אלו בטוחים ויעלים להפחתת שומנים באזורים שונים בגוף אצל רוב האנשים פרט לאלו הסובלים מהבעיות הבאות:

חשוב וחובה לקבל ייעוץ רפואי רגע לפני שמתחילים טיפולים קוסמטיים מהסוגים השונים.
בהנחה ונמאתם כלא מתאימים, אל דאגה – הטכנולוגיה הביא העימה מגוון רחב של טיפולים לצמצום היקיפים והפחתת שומנים ובינהים: הזרקות חומצה היאלורונית, טיפול באולטראסונד, גלי רדיו ועוד.

 

אולי יעניין אותך גם?

העלמת צלוליט בישבן

העלמת צלוליט בישבן

החיפוש הבלתי נלאה של נשים באינטרנט אחר התרגיל האולטימטיבי, הדיאטה הטובה ביותר או הקרם היעיל ביותר כדי להיפטר מהצלוליט בישבן, מצביע על

דילוג לתוכן