האם ניתן לבצע הקפאת שומן לאחר ניתוח רפואי?

הקפאת שומן היא הליך חדשני שמאפשר להקטין את ההיקף שלכם באזורים נקודתיים. לעומת הליכים אחרים שמטרתם להקטין היקפים, לא מדובר בהליך פולשני, אין צורך בביצוע חתכים כירורגיים ובדרך כלל אפילו אין כאבים. במאמר זה נסקור היבטים רבים של הקפאת שומן ונעזור לכם להבין האם זהו הליך שמתאים עבורכם.

אז מהו תהליך הקפאת השומן?

התהליך אשר מתבצע בהקפאת השומן הוא פשוט – ישנו מכשיר שלופת את האזור שבו תרצו להוריד את השומן באמצעות זרועות. הזרועות מקררות את האזור לטמפרטורה מאוד נמוכה וכך פוגעות בתאי השומן. זהו למעשה כל התהליך – מדובר בתהליך פשוט, לא פולשני שאין לו תופעות לוואי רבות חוץ מתחושת קיפאון והעדר תחושה באזור שעוברים באופן יחסית מהיר.

ההליך לא מותיר צלקות וניתן לחזור לשגרת החיים שלכם באופן מידי. במידה ויופיעו לכם תופעות כמו קור רב באזור המוקפא או חוסר תחושה, המטפלת תעסה לכם את האזור על מנת להעביר את התופעות במהירות.

ניתן לבצע הקפאת שומן באזורים הבאים – בבטן, בירכיים, בישבן בזרועות ועוד. שימו לב שעל מנת להגיע לתוצאות המקסימליות של הקפאת השומן יש לבצע את ההליך מספר פעמים. לרוב ימליצו לכם לבצע שלושה טיפולים במרווחים של בין 4 עד 6 שבועות בין כל טיפול וטיפול.

הקפאת שומן - לפני ואחרי

 

למי מתאים לבצע הקפאת שומן?

עכשיו שהבנתם כיצד מתבצע תהליך הקפאת השומן, עליכם לבדוק אם ההליך מתאים עבורכם. ראשית נבהיר שמדובר בהליך נקודתי שלא נועד למי שסובל ממשקל עודף בכל גופו, אלא למי שרוצה להסיר אזורי שומן קטנים שמפריעים לו במקום ספציפי בגוף. למי שסובל ממשקל יתר בכל גופו יותר מתאים לבצע שאיבת שומן שהיא הליך ניתוחי שנעשה בהרדמה מלאה.

שימו לב שגם אם עברתם הליך רפואי ניתן לבצע הקפאת שומן. גם לאחר ניתוח החלפת ירך אפשר לבצע הקפאת שומן. כמובן שלא נבצע את ההליך מיד אחרי הניתוח ובאותו האזור שבו התבצע הניתוח. אך זכרו שגם ניתוחים יחסית מורכבים כמו ניתוח החלפת מפרק ירך אינם מונעים מכם מלבצע הקפאת שומן.

למה ניתן לצפות מהליך של הקפאת שומן?

הפן המתסכל של הקפאת השומן הוא שלא כמו ניתוח לשאיבת שומן, אין תוצאה מיידית. מדובר בהליך איטי, הדרגתי וטבעי יותר. עם זאת, לרוב ניתן לצפות שהקפאת השומן תביא להצרה של בין 2 ל-3 סנטימטרים בהיקפים שלכם.

כמו כל הליך רפואי, כמובן שכל מטופלת ומטופל מגיבים באופן שונה להליך ואי אפשר לדעת בוודאות כמה הליכי הקפאה יידרשו לכם על מנת להגיע למטרה שלכם. זכרו שהקפאת השומן היא הליך זול יחסית ועלות טיפול נעה בין 4,500 ש"ח לכ-5,800 ש"ח, לכן גם אם אתם צריכים לבצע מספר הליכים, הדבר עדיין זול יותר מאלטרנטיבות אחרות.

כמו כן, חשוב לדעת שלהליך אין השפעות רפואיות אחרות ולפיכך הוא גם בטוח למי שביצע ניתוח החלפת ירך מדריך מלא. מכיוון שמדובר בהליך מקומי ולא כירורגי ההשפעה על יתר הגוף זעירה ורקמות אחרות בגוף שאינן רקמות שומן אינן נפגעות.

דבר נוסף שחשוב מאוד לדעת נוגע לתקופת הזמן שבה נשמרות התוצאות של הקפאת השומן. הקפאת השומן ממיתה את תאי השומן באזור היעד ולכן כבר לא ניתן להשמין בכלל באזורים בהם טיפלתם. כמובן שזה לא אומר שלא ניתן להשמין בכלל לאחר הקפאת השומן, וחשוב להמשיך ולנהל אורח חיים בריא – לאכול באופן מאוזן וכן לבצע פעילות ספורטיבית באופן קבוע.

אולי יעניין אותך גם?

העלמת צלוליט בישבן

העלמת צלוליט בישבן

החיפוש הבלתי נלאה של נשים באינטרנט אחר התרגיל האולטימטיבי, הדיאטה הטובה ביותר או הקרם היעיל ביותר כדי להיפטר מהצלוליט בישבן, מצביע על

דילוג לתוכן